APJ dels nens i nenes de P4B
08/04/19Avui els alumnes de P4B han cantat una cançó en anglès. Mireu que bé ho han fet!
https://youtu.be/FSBPIXKjXMU
Avui els alumnes de P4B han cantat una cançó en anglès. Mireu que bé ho han fet!
https://youtu.be/FSBPIXKjXMU
Els nens i nenes de P3B hem explicat els tallers de Joan Miró que hem fet aquests dies.
https://youtu.be/7O6cZc9L8Sw
Avui els alumnes de l’escola EDUCEM de Granollers, han vingut a l’escola per presentar-nos unes activitats sobre les emocions que hem treballat a partir de diferents contes.
Han estat propostes molt divertides que ens han servit per treballar emocions com la por, la ira, l’alegria, i… Llegeix més»
Avui a la tarda hem sortit a l’Ara Parlo Jo per explicar les emocions.
https://youtu.be/RQdf34WEi4s
Els nens i nenes de P4A hem explicat la sortida a la Granja Escola que vam anar la setmana passada. Va ser una sortida molt divertida i per això hem volgut compartir-la amb tots els nens i nenes de l’escola.
Avui hem parlat sobre el projecte del futbol que hem treballat aquest segon trimestre. Hem explicat diferents normes, els tipus de futbol que hi ha, quina és l’equipació que utilitzen…
Ho hem fet molt bé!
https://youtu.be/hEaQ2UJb9us
Aquesta setmana ha estat una setmana molt divertida i especial.
Primer va venir el rei Carnestoltes a fer-nos el pregó. Ell i unes mestres de l’escola, ens van dir quines eren les consignes que havíem de fer. Va ser un moment molt divertit!
Després cada tarda hem… Llegeix més»