Samarreta AMPA 2018-2019

Ja tenim la samarreta de l'AMPA del curs 2018-2019!

El passat divendres l'AMPA va fer entrega del premi al millor disseny! La guanyadora va ser l'alumna Ivet Romero de 6èA.

Enguany, el tema del concurs de samarretes era #aquiproubullying.

Moltes felicitats Ivet!
Recordeu que podeu recollir les vostres samarretes el dies següents:

DILLUNS 1, DIMECRES 3 I DIVENDRES 5 D’ABRIL

MATINS: de 9:05h a 9:30h // TARDES: de 16:15h a 17:00h.

CARTA D’AGRAÏMENT MOVIMENT XOCOLATADA SOLIDÀRIA

Benvolguts/des,

Volem agrair-los la generositat i la confiança que han dipositat en el moviment de la Xocolatada Solidària organitzada per donar suport a la tasca que duen a terme a l’Hospital Sant Joan de Déu per lluitar contra el càncer infantil.

Gràcies a la seva implicació, el seu donatiu total de 559,11 € es destinarà als projectes seleccionats per l’organització de la Xocolatada, pel que fa a recerca i acompanyament als infants malalts de càncer del desenvolupament, més conegut com a càncer infantil.

En nom dels petits valents i les seves famílies, moltíssimes gràcies! 

Xocolatada Solidària

Xocolatada Solidària – aportació a Sant Joan de Déu

Benvolgudes famílies,

Gràcies a la col·laboració de la tota la Comunitat Educativa del Guerau de Liost hem pogut aportar 559,11€ a l’Hospital Sant Joan de Déu. Aquests diners, aniran destinats a la investigació del càncer infantil.

Volem agrair a l’AMPA i a l’Empresa de menjador Excelent Facility Services l’organització i col·laboració en aquesta iniciativa.

 

Consell de Delegats i Delegades de l’Escola

Com cada trimestre, els alumnes delegats/des de 2n a 6è participen al Consell de Delegats de l’Escola.

A la sessió d’aquest divendres hem descobert que tindrem tauletes noves i hem planificat les tasques del trimestre: segona fase del projecte de millora dels patis, activitats de valors…

EQUIP PER LA CONVIVÈNCIA

Aquesta setmana es posa en marxa el primer Equip per la Convivència, que està vinculat amb el projecte d’innovació #aquíproubullying. Aquest equip, format per nois i noies de 5è i 6è, es renovarà un cop al mes aproximadament. Els integrants són alumnes voluntaris amb moltes ganes de col·laborar pel manteniment d’una bona convivència a l’escola.

Dit això us presentem el 1r equip. Ells i elles són: la Berta, el Miquel, la Queralt, la Judith, el Gerard, l’Aina, l’Adil, el Sergi, la Lorena, la Desiré, el David i el Jose. Estem segurs que ho faran molt bé!