Primària

Estudiem Badalona

Per començar el curs amb força hem estudiat la nostra ciutat. Cada parella ha buscat informació d’algun lloc turístic o d’interès històric i després hem compartit tot el que en sabíem amb la resta de la classe.

Estudiem Badalona Llegeix més »

Tenim erugues!

La Jana de segon va portar uns “cucs” a l’escola i ens va dir que si en volíem la meitat. Nosaltres li vam dir que si i llavors li vam preguntar com cuidar-los. Ella no ho sabia perquè els havia trobat al jardí de casa seva. Ens va dir que els va trobar damunt d’un

Tenim erugues! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut