La classe dels Xim-xim i els Huracans hem cagat el Tió
Les nenes i els nens de 1r i 2n vàrem trobar el Tió i l’hem fet cagar!! Estem molt contents i contentes! Adéu Tió, ens veiem l’any que ve!
La classe dels Xim-xim i els Huracans hem cagat el Tió Llegeix més »












