Treballem!
Mireu quina concentració, estem treballant. Si, si, si, jugar també és treballar!
“La infància no és merament una fase preparatòria per al futur, sinó una etapa de la vida amb uns valors i una cultura propis, conformada igualment per infants i adults.”
Helena Buri i Areta Wasilewska-Gregorowicz
Mireu quina concentració, estem treballant. Si, si, si, jugar també és treballar!
Un matí dedicat a plantar llavors i plantes aromàtiques al nostre jardinet vertical.
El jardinet del pati Llegeix més »
Mireu que som capaços de fer amb les nostres mans.
Motricitat fina a la classe dels lleons i les lleones! Llegeix més »
Algunes imatges dels nostres ambients…
Ambients a Ed.Infantil Llegeix més »
Som els nens i les nenes de P3 i us volem ensenyar com ballem.
Ens agrada la dansa! Llegeix més »
Estem descobrint el món de Pau Klee. Mireu com pintem!
P4- En Paul Klee Llegeix més »
La classe de P5 hem anat al Caixaforum a fer un taller que es diu Mans a l’obra!.
P5- Mans a l’obra! Llegeix més »
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress