I3

Som grans artistes mironians!

Les Balenes Rorquals estem gaudim molt del projecte de Joan Miró. Hem començat a conèixer una mica més la seva vida, els seus gustos i les seves obres. N’hem treballat dues de molt reconegudes, “Autoretrat” i “Immersió blava”. L’Autoretrat l’hem fet amb una base de xocolata desfeta i una vegada seca, amb el suport del […]

Som grans artistes mironians! Llegeix més »

El Tió a infantil!

La setmana passada vam rebre la visita tan esperada del nostre estimat Tió, quina alegria! Durant aquesta setmana hem estat engreixant al Tió amb les peles dels nostres esmorzars, i avui ens ha cagat un munt de llibres per la nostra biblioteca, i uns jocs d’allò més divertits. Ara ja ha marxat un altre cop

El Tió a infantil! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut