A 3r fotografiem el Dimoni
L’alumnat de 3r hem visitat el dimoni d’una manera molt especial i creativa! Ens hem apropat a aquesta figura tan emblemàtica de la nostra cultura per observar-la amb ulls curiosos i, sobretot, amb mirada artística. Hem fet una exploració visual des de tots els racons possibles: plans detalls, contrapicats, enquadraments originals… Tot s’hi val per […]
A 3r fotografiem el Dimoni Llegeix més »












