Servei d’acollida

Els serveis d’acollida són serveis que ofereix l’AFA per a les famílies que necessiten portar els nens fora de l’horari  habitual de l’escola.

Al servei de matí és el SAM us hi podeu apuntar de manera fixa o esporàdica.

Telèfon:  TOTAPUNT 662031948 (de 8 a 10 h)

El servei d’acollida matinal

Del servei d’acollida matinal en podeu fer ús en qualsevol moment entre les 7:50 i les 9:00 hores del matí.

En arribar al Servei d’Acollida Matinal els nens i nenes poden esmorzar. Els més petits i petites tenen l’opció de jugar amb jocs de taula (trencaclosques, construccions, etc.), pintar i també sortir al pati a jugar a partir de les 8:30 h aproximadament i sempre que les condicions meteorològiques ho permetin.

L’alumnat de primària pot per fer tasques, llegir, repassar …  A partir de les 8:30 h aproximadament se’ls permet jugar a la pista de bàsquet.

Modalitats i preus 2021-2022

Totapunt ha decidit mantenir els mateixos preus que en cursos anteriors:

1 dia a la setmana———————————–12,50 € (mensuals) Nombre de dies inscrits Preu

2 dies a la setmana———————————-23 €

3 dies a la setmana———————————-26,50 €

4 dies a la setmana———————————-31,25 €

de dilluns a divendres——————————-34 €

Esporàdics 3,50€/dia

En cas esporàdic (utilització puntual un determinat dia per una urgència) també es podria utilitzar al preu de 3,50 euros.