BONES VACANCES D’ESTIU! ENS RETROBEM AL SETEMBRE

Carnestoltes P5

La setmana de Carnestoltes ha sigut molt esbojarrada! Hem començat disfressats amb el pijama, després amb roba esportiva, el següent dia elegants i per últim disfressa lliure. Voleu veure com de bé ens ho hem passat?

#gallery-2 {
margin: auto;
}
#gallery-2 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 33%;
}
#gallery-2 img… Llegeix més»

Pren fruita cada dia P5

El passat dia 1 de març la classe del fons marí i de la sabana han fet un taller: “Pren fruita cada dia”. A partir d’un conte s’han treballat els diferents hàbits saludables i la piràmide dels aliments. Ens ho hem passat molt bé!
 
 

#gallery-3 {
margin:… Llegeix més»