BONES VACANCES D’ESTIU! ENS RETROBEM AL SETEMBRE

TALLER AFECTIVOSEXUAL I4

Ahir dimarts 23 de maig els alumnes d’I4 vam fer el tercer taller del mòdul afectivosexual. Vam parlar sobre les diferents tipologies de famílies i d’on venim.
També vam treballar la importància de respectar-nos i de cuidar-nos, ja que tots som iguals.
Per acabar vam fer la plasmació… Llegeix més»

TALLER AJIM D’I4

Aquest dimarts 16 de maig, els alumnes d’I 4 van fer un taller de psicomotricitat amb la col·laboració d’unes alumnes de l’Institut de Matadepera.
Van gaudir de diferents activitats: fer collarets, circuits, el joc de les estàtues… ens ho vam passar molt bé!!!
Llegeix més»