Benvingudes i benvinguts al nou curs 2018-2019!

Eleccions al Consell Escolar

INFORMACIONS
ELECCIONS CONSELL ESCOLAR
Amb data d’avui 5 de novembre, queden convocades les eleccions al Consell Escolar de l’escola per renovar
una part del sector de mestres i de pares i mares.
Rebreu una comunicació concreta amb totes les dates, però us avancem que la presentació de proposta de candidatures serà del… Llegeix més»

LA CASTANYADA!

Com cada any, des de l’escola, ens agrada poder celebrar les nostres tradicions. Per això, amb moltes ganes i alegria, celebrem la Castanyada disfressant a la nostra Geganteta, fent panellets, decorant  paperines per a les castanyes, donant la benvinguda a la Senyora Castanyera, cantant cançons… Llegeix més»

Auxiliars de conversa

AUXILIAR DE CONVERSA CAPS
Tal i com se us va informar anteriorment, aquest curs l’escola participa del programa CAPS d’auxiliars de conversa. Des del passat 1 d’octubre tenim entre nosaltres a la Casey Carmichael, provinent d’Escòcia, que ens acompanyarà entre els mesos d’octubre i maig, donant suport a l’aprenentatge de la… Llegeix més»

GINESTADA 2018

El passat divendres 22 de juny van finalitzar les activitats lectives de l’escola, i es va celebrar amb la Ginestada, la festa de final de curs.
A primera hora es van trobar tots els alumnes de l’escola al pati del mig de primària per acomiadar els… Llegeix més»

DIADA DELS AVIS

El passat divendres 18 de maig vam celebrar la Diada d’Avis amb gran èxit de participació, amb uns 350 avis i familiars aproximadament, que van gaudir d’una jornada molt entranyable i festiva amb els seus néts i familiars.

Els nens i nenes de tots els cursos… Llegeix més»