4t: Visita al parc de Bombers d’Igualada

El dimarts, 21 de febrer, els i les alumnes de 4t hem fet una visita al parc de Bombers d’Igualada. L’activitat estava prevista dins del Pla d’Emergència de la nostra escola.

Primer de tot, vam conèixer els bombers que estaven de guàrdia aquell matí i ens van fer diferents explicacions de com actuar si ens trobem davant d’un incendi. Tot seguit, vam anar a la cotxera a fer un cop d’ull als diferents vehicles dels quals disposen i vam veure les diferències. Allà mateix, es van posar l’uniforme i vam poder identificar els diferents elements que utilitzen i necessiten per poder fer un servei. Totes i tots ens vam posar la jaqueta i el casc, 😅com pesen!!

Després, vam pujar al camió de bombers i vam activar totes les sirenes possibles.

Finalment, vam veure les estances on passen el seu dia a dia (menjadors, sales d’estudi, gimnàs…). Fins i tot vam estar presents en una alerta per foc!

Va ser una activitat molt entretinguda i ens va agradar moltíssim.