XOCOLATADA SOLIDARIA CONTRA EL CÀNCER INFANTIL

Bon dia Galis,

Per commemorar el Dia Internacional contra el Càncer Infantil, l’escola, l’AMPA i el servei  de menjador hem organitzat una xocolatada solidaria aquest matí, tal i com us vam informar.

Amb la consigna “Mánchate por el càncer infantil” un grup d’associacions de famílies de pacients de l’Hospital Sant Joan de Déu, ha impulsat aquesta iniciativa que vol recaptar fons per la investigació, però també sensibilitzar i conscienciar de que l’única via per combatre el càncer infantil és la investigació, ja que en aquest cas la prevenció no és possible.

Les associacions impulsores d’aquesta iniciativa son: La lluita d’Arnau; OR Asociación; Associació Aniol, sempre amb un somriure; Mua solidaris; Asociación contra el rabdomiosarcoma; Asociación Pulseras Candela; Asociación Anita; y Max Aleix.

Tota la recaptació anirà destinada al laboratori d’Oncologia de l’hospital Sant Joan de Deu.

Aquest matí la nostra escola ha recaptat 465 €.

Moltíssimes gràcies a tots els que heu participat!!! Gràcies a l’AMPA per proposar i engegar aquesta bonica iniciativa, al servei de menjador per donar gratuïtament tot l’esmorzar i a totes les famílies que participeu i col·laboreu activament amb l’escola.

Aquesta tarda tindreu una nova oportunitat per continuar col·laborant  contra el càncer infantil.

A partir de les 17h de la tarda  podreu adquirir un got de xocolata i melindros per 1 € al pati de l’escola. Totes les famílies que vulguin participar hauran d’entrar, un cop finalitzi la sortida dels alumnes, per la porta del carrer Aneto.

JUNTS PODEM FER GRANS COSES!!!