SETMANA CULTURAL “EL TURISME”

Un cop més, a la nostra escola, preparem amb il·lusió la Setmana Cultural. I l’eix transversal sobre el que girarà aquest curs serà : “El Turisme”.

Per a aquelles famílies que ja han gaudit altres anys d’aquest, tant esperat, esdeveniment, i per a qui sigui la primera vegada, informar que són unes jornades en les quals tot el centre treballa un projecte interdisciplinari, valorat sempre molt positivament per tota la comunitat educativa.

És una setmana de treball diferent i del que estem realment satisfets per la incidència que té sobre els objectius fonamentals de l’escola, millora dels resultats educatius dels alumnes i millora de la cohesió social.

A més , aquest any comptarem amb la implicació directa de les famílies, les quals podran portar a terme algun tipus de taller/activitat per compartir amb tots els nens i nenes de la nostra escola.

La consecució de la millora de la cohesió social i la implicació de les famílies, es veu enfortida a partir de les activitats intercicles que es realitzen durant la setmana, els treballs en equip, la participació de les famílies de l’escola amb l’aportació de diferents tallers, el treball desenvolupat a les aules i l’obertura de l’escola a tota la comunitat educativa.

A tots els cicles petits bocins d’aquí i d’allà: cultura, folklore, gastronomia, jocs, costums, llenguatges i molt més!

Els més petits de P3 viatjaran arreu del món a través dels diferents mitjans de transport. Els nens i nenes de P4 realitzaran diferents activitats, totes elles relacionades amb un únic país. I els de P5, seran els mateixos alumnes que escolliran a on volen viatjar!

A Cicle Inicial faran un viatge extraordinari a diferents indrets d’Europa: Noruega, Anglaterra, Itàlia, Espanya, Holanda i  França. Es realitzaran diferents tallers orientats al coneixement d’aquest en quant a cultura, localització geogràfica, transports i llocs o coses emblemàtiques d’aquests.

A Cicle mitjà viatjaran pels diferents continents del món, menys per l’Antàrtida, no sigui el cas que ens refredem!!!!!!! Dedicaran tota una jornada a transformar les seves aules per després, al dia següent, viatjar als diferents continents, això sí, vestits d’autèntics turistes i amb un passaport perquè els deixin passar per totes les fronteres!!!!!! Veuran llocs emblemàtics, ballaran danses culturals, faran tastets de les diferents gastronomies, jugaran i faran manualitats increïbles.

Els de  Cicle Superior visitaran la India, la Xina i Turquia, amb les diferències culturals, curiositats i molt important, es treballaran els valors. També jugaran al Trivial Mundial en llengua anglesa , treballaren diferents escriptures d’arreu del món i faran jocs de taula i d’equips que es realitzen a altres països .

Com podeu comprovar, tota una experiència mundial.

Així que preparem les maletes i les càmeres de fotos, que comença el GRAN VIATGE!!!!!