PROJECTE “MANNEQUIN CHALLENGE” TOTS SOM IGUALS TOTS SOM DIFERENTS!

Bon dia Galis,

Durant aquest curs hem entrat a formar part de la Xarxa de Competències Bàsiques de Catalunya.

Aquesta xarxa està formada per més de 200 centres de tot Catalunya i un equip de 2300 mestres d’Educació infantil, primària i secundària.
En aquesta xarxa reflexionem i actuem en equip, per transformar l’escola en un espai per afavorir l’aprenentatge competent.

Aquest curs hem treballat els projectes pedagògics. Durant el tercer trimestre els alumnes de 6è, amb el recolzament i la col·laboració de la resta de l’alumnat, han elaborat un “Mannequin Challenge” sobre els valors.

Us deixem l’enllaç de la pàgina web on està penjat el “Mannequin Challenge”.

Aprofitem per felicitar als alumnes i mestres que amb el seu esforç i il·lusió han fet possible aquest projecte.

MOLTÍSSIMES FELICITATS GALIS!!!!