Participem a les proves Cangur (5è Primària)

Aquest any diversos alumnes de cinquè de primària han participat en les proves Cangur, una competició matemàtica internacional que es realitza anualment. Aquestes proves consisteixen en una sèrie de problemes matemàtics de diferent dificultat que posen a prova les habilitats dels alumnes en aquesta matèria.

Des de l’equip docent volem agrair l’esforç i la participació dels alumnes en aquesta competició, ja que han mostrat interès i ganes d’enfrontar-se a nous reptes. Com a reconeixement pel seu treball i dedicació, tots els participants han rebut com a premi un bon esmorzar, per tal de celebrar i valorar el seu esforç i la seva implicació en aquesta activitat.

Estem molt contents de veure com els nostres alumnes es comprometen amb les seves tasques i mostren interès per millorar i aprendre cada dia. Enhorabona a tots els participants i seguim treballant junts per aconseguir grans èxits en el futur.