Celebrem la mona (5è Primària )

Els alumnes de cinquè han participat en una activitat pràctica en la qual han treballat en grups per fer mones de xocolata amb diferents guarniments. Durant la activitat, els alumnes s’han divertit molt, i han gaudit de l’experiència de treballar en equip per crear una mona original i divertida.

Una vegada acabades les mones, els alumnes han tingut l’oportunitat de gaudir dels resultats del seu treball menjant-se les mones. Tots els alumnes han coincidit en que estaven delicioses i s’han mostrat molt satisfets amb el resultat final.

En resum, l’activitat de fer mones de xocolata ha estat una experiència molt positiva per als alumnes de cinquè, que han pogut gaudir de la seva creativitat, treball en equip i, per descomptat, de les mones delicioses que han preparat.