LA MALETA ROBÒTICA ARRIBA AL GALI!

Bona tarda Galis,

Durant un bon temps els alumnes del Galileo tindrem la oportunitat de treballar amb un material d’allò més engrescador, la maleta robòtica.

I què és la maleta robòtica? Doncs un material que ens deixen des del CRP on hi ha tot una sèrie de robots i material per a poder experimentar i aprendre programació i robòtica.

A la maleta hi han unes abelles d’allò més xules, unes grogues i altres transparents, que es diuen Bee-bots i les altre Blue-bots.
Amb elles hem pogut treballar fent circuits, anar a buscar materials, aprendre colors, formes… Fins i tot alguns alumnes intentaven fer els circuits anant cap endarrere.

També hi han uns cotxes d’allò més xulos, els Pro-bots, però són més difícils d’utilitzar. Amb ells, els alumnes han experimentat el dibuixar figures geomètriques. No era pas fàcil!!! S’ha de raonar molt per a poder fer-ho bé.

I qui ha pogut utilitzar aquest material tant xulo? Doncs des dels més grans fins als més petits, gairebé tots hem tingut la oportunitat de poder jugar amb ells.

La maleta no estarà al Galileo molt de temps, per això estem intentant aprofitar-la tot el que puguem.

Gràcies al CRP per deixar-nos un material tan guay!!!