ENCARA NO CONEIXES QUINS SON ALGUNS DELS NOSTRES PROJECTES? Mira, mira!!

L’Escola Galileo Galilei promou la participació a través de reunions de famílies o assemblees d’alumnes, entre d’altres. Ensenya a sumar, a escriure, dibuixar, saltar, cantar… però també a riure, conviure, parlar, investigar i estimar. Educa tenint en compte les característiques pròpies de cada infant. Alhora, aposta per les llengües, i la introducció de l’anglès en àrees no lingüístiques, com el coneixement del medi.

A IntersECCions,  col·labora activament al Projecte Auxiliars de Conversa d’Anglès, al Projecte LECXIT, al Projecte en xarxa Converses Literàries, al Projecte en xarxa Investiguem, inventem per ser sostenibles i al Projecte en xarxa Spring Festival, a l’Entorn d’aprenentatge Grup de seguiment Projecte Auxiliars de Conversa, a l’Entorn d’aprenenetatge formació AICLE, a l’Entorn d’aprenentatge Conversa Literària a les aules, a l’Entorn d’aprenentatge Grup de seguiment Converses Literàries, a l’Entorn d’aprenentatge coordinació Converses Literàries, a l’Entorn d’aprenentatge Grup de treball projecte Investiguem, inventem per ser sostenibles i a l’Entorn d’aprenentatge Spring Festival.

Vols més informació? Aquí us deixem l’enllaç del projecte Interseccions per tal que pugueu veure les accions i activitats en les quals col.laborem activament.