CURSA SOLIDÀRIA “LA VUELTA AL COLE” UNO ENTRE CIEN MIL. MOLTES GRÀCIES A TOTS/ES!

Benvolguts/des Galis;

Divendres vam passar una tarda inoblidable amb tots vosaltres. A l’escola es respirava un ambient molt entranyable i ,això una vegada més, és gràcies a tots aquells que heu posat el vostre granet de sorra, en aquesta lluita contra la leucèmia infantil.

Amb el vostre recolzament hem aconseguit un pas més en la lluita contra aquesta malaltia, durant aquesta setmana us informarem de la recaptació que hem aconseguit i que seran destinats íntegrament a la Fundació “Uno entre cien mil.”

Gràcies famílies, gràcies AMPA, gràcies a l’empresa de menjador “Com a casa ” i a els/les seus/seves monitors/es i gràcies a tots els/les mestres i els/les alumnes que han aconseguit que aquesta tarda sigues una tarda molt emotiva i solidària.