CELEBREM LA FESTA MAJOR DEL PRAT

Aquests dies han estat uns dies d’allò més emocionants, tots a l’escola estàvem esperant l’arribada de la festa major del Prat!

Com cada any els nens i nenes de l’escola l’esperen amb moltes ganes i, com cada any, a l’escola ens hem preparat per a celebrar-la de la millor manera possible.

Durant la setmana els alumnes de cicle mitjà han estat construïnt els cap-grossos per a la festa i s’ha de dir que aquest any els han sortit d’allò més xulos. Hi havia fins i tot alguns que havíen de portar 2 a l’hora ja que eren molt grans!!!

També durant la setmana els alumnes han estat preparant a la classe de música tota una sèrie de ritmes amb percussió i tambors de tot tipus. Els alumnes del cicle superior s’han preparat d’allò més bé per a deixar tothom bocabadat amb els ritmes i les cançons que van treballar.

I, per fi, vam poder celebrar-ho divendres per la tarda!!! Ens vam reunir tota l’escola al pati per a celebrar la festa major del Prat.

Primer els alumnes de cicle mitjà i els pares de l’AMPA van desfilar amb els capgrossos que van estar fent durant la setmana. Tothom va gaudir de veure les seves creacions.

Ens teníen preparada una sorpresa, i es que alguns membres de la colla de diables del Prat va venir per sorpresa a l’escola!!! Ens van ensenyar com anàven vestit per tal no cremar-se i van explicar-nos coses de la colla de diables.

Desprès va arribar el torn del cicle superior i van tocar la cançó que havíen preparat a música amb els tambors i timbals, ho van fer genial.

Ja per a acomiadar la festa a l’escola tothom va fer molt soroll amb els timbals per a que se sentís ben fort a tot arreu.

Visca la festa major del Prat!!!