BENVINGUTS/DES A L’ESCOLA!

Benvolgudes famílies,

Ens retrobem un any més amb la il·lusió de començar un nou curs molt especial. El proper 14 de setembre començarem l’activitat presencial .Hem posat totes les mesures necessàries per fer de la nostra escola un espai segur per a tots/es.

Properament us informarem de les dates previstes per a les diferents reunions d’inici de curs, que com sabeu tindran lloc de manera telemàtica, on podreu preguntar tots els dubtes que us vagin sorgint. Abans de cada reunió us enviarem per e-mail  l’enllaç per poder-hi accedir.

Tot  i que comencem un curs atípic, estem preparats per començar el curs amb totes les mesures de prevenció possibles,  la millor disposició professional i la il·lusió de seguir al costat de cada alumne i cada família.

A continuació us informem de les qüestions més rellevants d’aquest curs 2020-2021:

INFORMACIÓ FAMÍLIES CURS 2020-2021

Calendari-escolar-curs-2020-2021