Bona castanyada & Happy Halloween ! (Cicle Mitjà)
El curs va avançant i al Galileo ens encanta celebrar les festes tradicionals per això avui hem celebrat la castanyada!!! Però és que també ens agrada el Halloween i volíem celebrar-ho també, així que els/les alumnes de cicle mitjà hem celebrat totes dues!!! Pel matí ens hem posat a fer els panellets; xafar patates, barrejar […]
Bona castanyada & Happy Halloween ! (Cicle Mitjà) Llegeix més »
















