“El joc de la Motxi” (Cicle Mitjà)
Aquesta setmana les nenes i els nens de tercer hem fet a l’escola una activitat molt especial, hem fet el taller de “el joc de la motxi”!!! Era una activitat on ens han ensenyat coses sobre higiene postural. Al principi no sabíem que era la higiene postural però ens han explicat que són bones pràctiques […]
“El joc de la Motxi” (Cicle Mitjà) Llegeix més »
















