PROJECTE: “ELS AVIONS”

A la tribu taronja de la comunitat de petits hem fet un projecte durant el tercer trimestre sobre “ELS AVIONS”. La motivació sorgeix a partir de l’arribada d’un avió de lego a l’aula.

Ens vam fer diverses preguntes que ens han servit de guia per investigar amb llibres de la biblioteca i de casa. Hem après quina forma ha de tenir un avió i quins factors l’ajuden a volar.

Vam fer també una visita a l’aeroport que ens va ajudar a ampliar els nostres coneixements i a veure, a la realitat, molts dels temes parlats.

Finalment, ens va visitar el pare de la Clara, en Francesc, que és pilot d’avions, i ens va aportar molta informació i ens va acabar de resoldre les preguntes que encara no havíem pogut respondre.

Aquí en podeu veure algunes imatges:

https://drive.google.com/drive/folders/1ouNcva_NqmQssxHFVF6h_yqEo-WkZ9IG?usp=sharing

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut