Compartint recursos entre mestres

Al Frigolet compartim sabers i recursos entre nosaltres. Avui ens hem enriquit amb activitats i idees per ajudar a crear un ambient relaxat i d’atenció dins l’aula.
Ha estat un plaer poder compartir!

Benvingut curs 22-23

El passat 6 de setembre vam celebrar la benvinguda del curs 22-23, acollint als nous alumnes que formen part de la família frigolaire. Agraïm a l’AFA l’esmorzar que ens van preparar. Tenim moltes ganes de compartir moments amb tots i totes vosaltres.

(feu clic a… Llegeix més»

Jubilació Jovima

La nostra Jovima es jubila. El seu recorregut professional ha estat molt divers, des de la Cerdanya a moltes escoles del Pla de l’estany fins a arribar a la nostra Zer les Goges, primer a Sant Miquel de Campmajor i finalment al Frigolet.
La Jovima ha deixat empremta al Frigolet. És una persona molt culta i… Llegeix més»