Projecte pati

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquí teniu un petit recull d’imatges que volen ser un petit resum de la gran jornada de treball que vam dur a terme el passat dissabte. Volem agrair els pares, mares, alumnes, ajuntament, brigades, mestres…en definitiva a tots i totes que feu possible que el… Llegeix més»

LLUM

Aquest any la 20a Setmana de la Ciència , del 13 al 22 de novembre de 2015, volíem celebrar l’any internacional de la llum 2015. Des d’infantil, el divendres 22 vam estar jugant tot descobrint amb la llum.. Mireu quines boniques imatges!!!

Ens visita un veterinari

Fa uns dies el pare i la mare d’en Ponç de P4, en Pep és veterinari rural, ens va venir a explicar el seu ofici. Ens va mostrar tot el seu material de treball i ens va regalar pel racó de veterinaris de l’aula de lletres una caixa ben grossa amb tot tipus d’eines. També van dur un porquet que tenia 28 dies!!!

MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!!

HOLA FAMÍLIES!! (PROJECTE PATI)

Hola famílies,
Ens adrecem a vosaltres per informar-vos sobre “el projecte pati “del Frigolet. Com ja sabeu fa uns dos anys que l’escola, les famílies i l’Ajuntament volem aconseguir que el pati del Frigolet sigui un pati diferent, i que l’aprenentatge s’estengui més enllà de les… Llegeix més»

Mondrian

Des dels tallers de plàstca hem començat introduint l’obra de Mondrian. Artista abstracte que basa la seva obra en la línia i els colors primaris.
Aquí teniu un vídeo molt interessant sobre la seva obra…

I com ho treballem a l’escola. Mireu quins resultats!!

• Llegeix més»