Juguem amb les joguines de Nadal

Com ja és tradicional a cicle inicial, una vegada acabat el període nadalenc i en incorporar-nos a la primera setmana a l’escola, dediquem una tarda per passar una estona lúdica i poder compartir i jugar amb les joguines que hem portat des de casa. Entre tots i totes hem passat una tarda molt divertida!!

Durant les dues últimes setmanes abans de les vacances, la classe dels conills🐰 i la classe del cinema🎬 vam fer diverses activitats de Nadal: cartes per rebre missatges del nostre amic invisible, estrelles amb les fotos de cadascú dins, la postal del Nadal, el concurs de dibuix, el concert de Nadal, donar les cartes dels Reis d’Orient a l’Ambaixador… Una vegada acabat el període nadalenc i en incorporar-nos la primera setmana a l’escola, com ja és tradició a Cicle Inicial, vam dedicar una tarda a passar una estona lúdica tot compartint i jugant amb les joguines que vam portar de casa. Entre tots i totes vam passar una tarda molt divertida!!!