Un Sant Jordi diferent i la creativitat al poder !!

Aquest  any 2020  hem celebrat un Sant Jordi ben especial però que mai oblidarem. Vosaltres nens i nenes del Font Rosella l’heu fet més especial al compartir amb nosaltres com heu viscut i quines activitats heu fet a la diada de Sant Jordi.

Els nens de l’escola Font Rosella han estat molt creatius han elaborat uns treballs molt xulos !! Val la pena fer una ullada a totes les fotos  que ens han enviat, junts fem escola !!

Recordeu que també podeu consultar a la web el curs del vostre fill a on es van afegint més articles dels treballs que s’estan fent.

Us deixem unes fotos i vídeos dels nostres artistes!!

Feu clic a sobre de la imatge per veure més fotos i videos.