L’escola torna a fer colònies!

El curs passat l’escola tenia programat fer colònies amb els alumnes de 2n i 4rt. Degut a la situació de COVID 19 les vam haver d’ajornar i no vam poder anar.
Per sort, després de molts anys sense fer colònies a l’escola, hem pogut marxar els alumnes de 3r i 5è que eren els que no van poder fer-les i ja les tenia reservades.
Així doncs, els dies 6 i 7 de maig, vam anar a la Masia de Can Vilalta (Moià) on vam gaudir de l’entorn de la casa, de les activitats, els monitors i resta del personal. Ha estar una experiència molt divertida i enriquidora que tornarem a repetir!

3r.                                                                                                         5è.