El nostre partner ens ofereix Efigy Education digital

Són moltes les propostes i les aportacions que ens arriben de diverses fonts perquè tinguem recursos i fins hi tot una guia per poder continuar aprenent online . La majoria d’aquestes propostes sorgeixen de forma solidària per poder fer front a l’actual situació de confinament. En aquest sentit, no podia faltar el nostre partner, La Fundació Naturgy, per oferir-nos Efigy Education digital. La proposta es detalla amb claredat a la seva portada i ens ofereix un seguit d’activitats molt potents i interessants , tant per mestres , famílies i alumnes. Cal destacar que la temàtica és prou coneguda pot ser motivadora i prou significativa pel nostre alumnat.

Aquesta i la resta d’aportacions que s’han publicat a la web s’han seleccionat perquè les trobem profitoses i alhora interessant . Totes ens ofereixen un ampli i variat ventall de possibilitats per continuar aprenent, escolliu aquelles que més us engresquin i s’adaptin a les vostres possibilitats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *