VALORACIÓ SOBRE LA MARATÓ DE L’ESTALVI ENERGÈTIC

Benvolgudes famílies,

Com ja us vam informar, durant el mes de Febrer els nens i nenes de Cicle Superior hem participat a la Marató d’escoles sobre l’estalvi energètic. Durant aquest temps, hem realitzat diferents activitats relacionades amb l’estalvi d’electricitat, aigua, gas i emissions de CO2  amb la col·laboració de tota l’escola i la comunitat educativa. Els resultats d’aquesta feina ha estat molt positiva pels alumnes ja que s’han implicat molt i ara són conscients de la importància de l’estalvi energètic ja que hem estalviat en tot menys d’aigua que hem arribat al límit. Conscients de la situació, com a cloenda vam demanar que els alumnes portessin garrafes de 5 litres d’aigua i vam crear una gota gegant amb el missatge “Estalvia aigua” a la pista del pati tots els alumnes del cicle superior. Per gaudir de la nostra experiència cliqueu aquí.