SORTIDA FINAL DE CURS DEL CICLE MITJÀ

El passat divendres 4 de juny l’alumnat de cicle mitjà anaren de sortida a Centelles, a una casa de colònies que s’anomena “Mas Banyeres”.

Va ser una sortida molt especial, els nens i nenes gaudiren de la natura, de les activitats que van realitzar i de la companyia de tothom.

Els grups de tercer de primària pogueren fer una activitat on conduïen cars, rocòdrom i diferents jocs on feien dinàmiques de grup. Els nens i nenes de quart de primària començaren amb la tirolina, després jocs on practicaven i treballaven dinàmiques de grup i per últim, activitats guiades d’orientació pel bosc.

Tant l’alumnat com el professorat vam poder gaudir d’un dia molt maco, divertit i a la vegada, especial.

Si voleu veure més fotos, feu clic a la següent imatge.