Sortida de tota l’escola a la casa de colònies Mogent

El passat divendres  vam anar a Llinars del vallès , a una casa de colònies on varem  fer molta convivència i vam  gaudir de les diferents activitats que ens oferien als diferents cicles.
Tot l’alumnat ha pogut gaudir d’un dia meravellós amb un sol i una temperatura molt agradables.
Els nens d Educació Infantil i Cicle Inicial han fet activitats de circ. Algunes d’aquestes activitats són : Espectacle a la Carpa Circ, Equilibris amb Xanques, Acrosport, pinta cares, Jocs Punteria al Amfietatre, Circuit Habilitats, Expressió Corporal, Pràctica de Malabars, Taules Circ, Jocs Tradicionals: Atrapacues i Pareacaigudes
Els infants  de Cicle Mitjà i Superior van poder gaudir d’activitats com: Rocòdrom, Circuit de Kars, Equilibris, Tir amb arc, Figures d’acrosport , Parc vertical i Dinàmiques de grup.

Cliqueu a sobre de la imatge per veure més fotos