Sant Jordi 2021

L’Escola Font Rosella s’ha celebrat un any més Sant Jordi tot respectant la normativa de Salut. Des de les classes van treballar l’expressió escrita i van elaborar les seves produccions escrites per participar en els Jocs Florals. El divendres 23 d’abril es van fer les exposicions dels treballs i es van celebrar els Jocs Florals.
En aquesta edició es van realitzar els jocs florals per cicles i els nens estaven molt contents de poder celebrar-ho. Com és costum tots els alumnes obtenen un diploma de reconeixement per participar en aquest Joc literari i 2 nens de cada classe són premiats amb una rosa i un llibre pel seu esforç i originalitat.

Definitivament ha estat un èxit, els nens/es tenien moltes ganes de celebrar i els ha fet molta il·lusió l’entrega de premis, felicitant amb molt d’entusiasme als seus companys/es.

La tarda de Sant Jordi la va protagonitzar la creativitat i les habilitats plàstiques dels nens, tot participant en els diferents Tallers de Sant Jordi que es van plantejar.

A continuació podreu veure com ha celebrat Sant Jordi la nostre escola !!

Cliqueu a sobre de la imatge per veure més detalls

Cicle Superior                                                   Cicle Mitjà

Cicle Inicial