Recursos de matemàtiques per infantil i primària

Benvolgudes famílies,

El projecte de matemàtiques Innovamat posa a disposició de les famílies, de forma gratuïta, els recursos per treballar  les matemàtiques.

Cada setmana es proposa un repte matemàtic i una activitat de ciència.

També us podeu descarregar gratis la seva aplicació Bmath per treballar numeració i càlcul. Us la podeu descarregar fent clic aquí.

L’escola Font Rosella aposta per l’ensenyament manipulatiu i vivencial  de les matemàtiques és per aquest motiu que pensem que aquests recursos poden ajudar als nostres alumnes a reforçar els continguts matemàtics mentre es diverteixen. Recordeu que a casa teniu molts recursos per seguir treballant les matemàtiques manipulatives: baralles de cartes, dòminos, daus, jocs de taula, taps reciclats, balances, receptes de cuina…desperteu la  vostra creativitat matemàtica!!!

A continuació us deixem els enllaços per a cada nivell:

Recursos Eduacició Infantil

Recursos 1r

Recursos 2n

Recursos 3r

Recursos 4t

Recursos 5è

Recursos 6è

Esperem que els nostres alumnes s’ho passin d’allò més bé fent mates!!!