Plàstica de la tardor

Els alumnes de segon han treballat la tardor a les sessions de plàstica fent unes creacions realment boniques.

A la primera activitat plàstica els alumnes van dibuixar diferents fulles amb retoladors a través d’uns motlles i les van decorar amb els colors típics de tardor. Després cadascú va fer una estampació amb temperes a on el disseny final era típic de tardor. Van quedar preciosos i van experimentar a través dels colors com podem representar la tardor amb diferents tècniques. Aquí podeu veure unes quantes fotografies.

Continuant amb la plàstica de la tardor, aquesta vegada els Tigres i Els Harry Potter van fer una composició amb temperes, fulles i plastidecors entorn a un arbre de tardor. Van treballar capacitats bàsiques com l’atenció, la motricitat fina, la creativitat… a l’hora de guarnir el seu arbre i deixar-lo ben engalanat amb els detalls tardorencs. Enhorabona a tots/es per la magnífica feina feta. Aquí podeu veure unes imatges del procés de l’activitat.

Podeu veure més fotos fent clic a sobre de la imatge