No tinguis por ESTIMA cada dia

Aquest curs els alumnes de segon han estat els encarregats de decorar la porta de la classe de religió.

Com cada any iniciem les classes treballant un lema que és el que posem a la porta d’entrada de l’aula perquè puguem recordar-lo durant tot el curs.

La frase ha sorgit a partir de conèixer, a classe, la vida de Sant Joan Pau II. Un home  valent,  ple d’esperança i de fe que animava a tots a NO TENIR POR. A classe, hem estat reflexionant sobre les coses que ens poden fer por i de com molta gent sent por pels moments que ens toca viure.

A la classe de religió hem volgut seguir el missatge de Sant Joan Pau II i optar per l’esperança i l’amor amb la frase No tinguis por ESTIMA cada dia

Els alumnes han fet un dibuix d’ells mateixos amb un cor com a símbol de què, ara més que mai, el més l’important és estimar-nos i ajudar-nos molt els uns als altres. Junts ho podem aconseguir!!

Desitgem que us agradi què bonica han decorat els nostres nens i nenes la porta de la classe.

Feu clic a sobre de la imatge per veure més fotos.