Nadal a la classe de religió

Els alumnes de religió han iniciat el treball de Nadal amb l’Advent.

Han pogut conèixer el significat i simbologia d’aquest temps a partir de la Corona d’Advent. A la classe tenim una corona amb la qual podem comptar les setmanes que resten per Nadal encenent una espelma cada setmana.

Durant aquestes setmanes els infants han pogut reflexionar i compartir sobre les actituds i valors amb el que podem viure durant aquest temps tan especial.
Els alumnes també han fet els seus propòsits personals per millorar algun aspecte durant l’Advent: no barallar-se amb els germans, ajudar més a casa, despertar-se contents, ser millor amiga, etc.

Han treballat i reflexionat sobre l’origen i sentit cristià de la festa de Nadal. Com activitat final han elaborat el pessebre amb diferents materials: tubs de cartró, roba, plastilina, materials naturals, etc.

Han estat molt creatius i el més important és que han gaudit molt d’aquesta proposta.

Podeu veure les fotos d’aquest procés i del resultat final, esperem que us agradi.

I us volem desitjar BON NADAL!

Podeu veure més fotos fent clic sobre la imatge.