Nadal a la classe de religió

Ja estem a les portes d’un temps molt especial per petits i grans, Nadal🎄. Els alumnes de cicle inicial han treballat a la classe de religió, l’origen i sentit del Nadal: la il·lusió d’estar amb els qui estimem 👪❤️, compartir allò que tenim encara que sigui poc i estar contents.

Una de les tradicions més antigues que tenim per preparar el Nadal és muntar el pessebre. Va ser l’any 1223 que Sant Francesc d’Assís va crear el primer pessebre vivent, després es va anar incorporant la representació del pessebre amb figuretes més petites perquè fos possible que entrés a les llars.

Nosaltres volem mantenir aquesta bonica tradició i és per aquest motiu que a la classe de religió, com cada any, els alumnes fan el pessebre.

Aquest any, els infants han fet el seu propi pessebre – felicitació que han elaborat amb molta il·lusió per portar-lo a casa, com a regal de Nadal. També han pogut decorar un llibret per llegir a casa, del naixement de Jesús.👼🌟👑👑👑🐪🐪🐪

El resultat ha estat molt maco i han gaudit molt fent-lo.👏

Podeu veure més fotos fent clic a la imatge.