MIRADES AMB AMOR

Els alumnes de cinquè han treballat la classe de religió els miracles de Jesús, com la guarició d’un cec.A partir d’aquest relat hem reflexionat sobre quines són aquelles situacions en les quals també podem ser cecs 😎 : quan som egoistes i només ens veiem a nosaltres mateixos, quan tenim enveja d’altres persones, quan només veiem els defectes de les persones i no veiem les coses bones que tenen, etc.Jesús ensenya a  posar amor❤ sempre que mirem als altres, perquè tots som iguals i importants.

Els alumnes han pogut reflexionar sobre aquestes situacions i com podem  millorar la nostra mirada vers els altres. Com activitat final, han fet unes ulleres amb forma de cor per simbolitzar i recordar que sempre és millor mirar amb els ULLS DEL COR.😍

Voleu veure els resultats? Feu clic a la imatge.