Formació interna de centre al Font Rosella

Durant aquest mes de febrer, els mestres de l’escola, estem treballant conjuntament en una formació interna de centre, destinada a millorar la nostra competència docent i també la de tots aquells que fem escola.

Formació interna de centre (FIC)

ficLa formació interna de centre (FIC) recull la tradició de treball intern que els centres porten a terme des de fa molts anys. Té com a finalitat contribuir a l’actualització metodològica del professorat dels centres, donant valor a la seva experiència i saber, per afavorir l’increment de l’èxit educatiu de l’alumnat.

És per tant, una modalitat formativa que té lloc dins de cada centre educatiu, i s’adreça a la majoria del claustre o a un col·lectiu d’un centre.

Estem treballant de valent per continuar avançant, millorant els nostres coneixements i metodologies, alhora que també és canviant la nostra societat i els avenços tecnològics que ens envolten.

Aquest projecte d’innovació i desenvolupament escolar s’engloba en el marc de l’estratègia digital de centres, que pretén donar eines, recursos i formació, facilitant la governança dels centres, aprofitant els recursos digitals del centre i incidint en la millora de l’èxit educatiu.

Endavant Font Rosella, “El futur és la nostra energia”!!