Descobrint un llibre sagrat…

Els alumnes de tercer han conegut, a la classe de religió,  el llibre sagrat dels cristians, la Bíblia.

A l’arribar a l’aula han trobat una caixa misteriosa a sobre de la taula, els nens i nenes estaven molt intrigats en obrir-la, quan l’han obert han trobat tota una sèrie d’elements que ens ha ajudat a iniciar el tema, a descobrir i conèixer més coses sobre aquest llibre. Des de l’origen grec de la paraula Bíblia, observar una obra de van Gogh ,en quantes parts està dividida, el nombre de llibres que la componen, etc.

Han fet diferents activitats com mirar un vídeo, descobrir els llibres de la Bíblia, escoltar una cançó  i  també han pogut conèixer quins són els llibres sagrats d’altres religions com la Torà pels jueus i l’Alcorà pels musulmans.

Els alumnes han pogut fer un joc per demostrar tot el que han après sobre aquest tema i per acabar aquest aprenentatge han fet les seves pròpies Bíblies de butxaca, ben decorades i divertides.

Podeu veure més fotos fent clic a la imatge.

.