MIREM EL NOSTRE COR

Els alumnes de religió de Cicle Superior estan preparant la Quaresma d’una manera molt vivencial i reflexiva.

A la classe religió hem parlat que la Quaresma és un temps de 40 dies durant el qual ens proposem canviar i millorar. Els alumnes de 5è i 6è han fet una dinàmica titulada “Mirem el nostre cor i volem millorar…” Aquesta dinàmica ha consistit que els alumnes han fet una reflexió personal ambientada amb música tranquil.la que els permetés poder pensar quina actitud i/o comportament creuen que  poden millorar. Un cop ja ho han pensat,  l’han escrit  en un paper en forma de cor que han pogut decorar i després han enganxat en el mural, d’aquesta manera poden veure el seu propòsit i recordar allò que ells volen millorar en l’àmbit personal durant aquestes setmanes.

Podeu veure les fotos fent clic a sobre de la imatge.