Sortida a la natura

El passat dilluns els alumnes de cicle inicial van fer una sortida per l’entorn natural.

Els infants van poder gaudir d’un dia esplèndid. L’inici de la ruta va ser al centre d’informació ambiental Bonvilar, des d’allà després d’esmorzar es  van endinsar en el bosc de Bonvilar. Durant el trajecte van poder fer part del recorregut al costat del Torrent de la Betzuca.

Després de gaudir d’una bona caminada van arribar a dinar a l’àrea d’estada del Pi Gros  i van poder córrer i jugar una bona estona.

Ben dinat, van anar cap al camí d’en Martí, que els va portar cap a Sabadell, Castellarnau on esperava l’autocar de tornada cap a l’escola.

Va ser un recorregut molt maco on van poder gaudir, observar la natura  i veure les muntanyes que ens envolten, Mola, Montserrat i el Puig de la Creu.

Podeu veure totes les fotos fent clic sobre la imatge.