Carnestoltes 2019 – 2020

Aquest any, el Carnestoltes a l’escola Font Rosella ha sigut festa grossa. Els alumnes , mestres i pares/mares de l’escola s’han sumat a la celebració del Carnestoltes. Ja és sabut que en una festa quan més sóm millor !! .

El divendres, tots els nens/es de l’escola es van disfressar del que van voler i així també els pares/mares i mestres de l’escola. A la tarda es va fer una gran desfilada a la pista del pati i tots/es van gaudir de lluir i veure disfresses. Aquesta vegada la música va sonar a càrrec de la “Batucada”.

Per la tarda va fer bo i amb  una xocolata  ben bona es van carregar les piles. Desprès d’aquest berenar va començar la música i el ball, tothom va ballar i molt bé que s’ho van passar !!

El temps va passar volat i així ens acomiadem del Carnestoltes , fins aviat !!

Fotos i vídeos del Carnestoltes (Cliqueu a sobre la imatge)