Billy Elliot
A la classe de Valors estem veient la pel·lícula “Billy Elliot”. Veure-la volem que ens serveixi per reflexionar sobre molts dels temes que tracta aquesta història. Esperem treure molt profit, debatre molt i aprendre moltes coses!!!
A la classe de Valors estem veient la pel·lícula “Billy Elliot”. Veure-la volem que ens serveixi per reflexionar sobre molts dels temes que tracta aquesta història. Esperem treure molt profit, debatre molt i aprendre moltes coses!!!
Les classes de sisè viatjarem per Holanda i Anglaterra. Se’ns van acudir molts noms, però finalment vam decidir que ens diríem “Molins” i “Oxford”. Per escollir el nom vam buscar informació a casa. Vam explicar-nos tot el què havíem trobat i el què ens havien explicat. Tots junts vam fer un llistat de possibles noms.
El dia 23 de setembre, al matí, ens ha visitat a l’escola l’Editorial Bayard, que porta a terme el Programa d’Animació Lectora. Ens han explicat històries i contes molt divertits. També ens han deixat la revista Tiro Liro per llegir-la a casa tranquil.lament. Es tracta d’adquirir l’hàbit i de fomentar la lectura com a entreteniment
Animació Lectora Llegeix més »
Aquest és el nom del monogràfic d’aquest curs. Aquest nom va lligat a l’any internacional del turisme sostenible per al desenvolupament. El treball del curs girarà entorn d’aquest any internacional del turisme i dels diversos continents que s’han escollit per cada cicle educatiu. Educació infantil: Àfrica, Cicle Inicial: Àsia, Cicle Mitjà: Amèrica, Cicle Superior. Europa.
Ara que ja sabem que vol dir ser un turista responsable, els nens i nenes de 3r ens agradaria viatjar a aquests llocs tan meravellosos que hi ha a Amèrica: Machu Picchu i Kukulkan. De moment ho hem fet amb la imaginació, gràcies a la informació que hem aconseguit entre tots! Durant aquest curs tota
Ens diem Machu Picchu i Kukulkan Llegeix més »
Mares i pares, els nens i nenes de P5 ja tenim nom per les classes! La classe de P5 A serà la classe del “KILIMANJARO” i la classe de P5 B serà la classe de “NGORONGORO“. D’on venen aquest noms? Doncs de molt lluny, concretament de l’Àfrica. Ahir, dimarts 20 de setembre, vam rebre la
Ja tenim el nom de les classes! Llegeix més »
Avui que ja hi sou tots us donem la benviguda als més petits de la Flama. https://goo.gl/photos/eSYfomoJpHpmfnZp8
Famílies! Ja tenim notícies sobre l’auxiliar de conversa que ens acompanyarà durant tot aquest curs. És diu Kristie i viu a Los Àngeles. Està molt contenta de poder venir a l’escola i té moltes ganes de conèixer als alumnes de la Flama.
AUXILIAR DE CONVERSA Llegeix més »
Avui ha sigut el primer dia d’escola. Nervis, llevar-se d’hora, la motxilla preparada… i cap a la Flama! Allà tots els mestres us esperàvem amb ganes, amb ganes de veure si havieu crescut molt, amb ganes de veure com us havia anat l’estiu, amb les ganes que tens sempre quan fa temps que no veus
Primer dia d’escola Llegeix més »
Benvolgudes famílies, Us donem la benvinguda al nou curs. Aquest curs hi haurà algunes novetats a nivell tecnològic de les que us anirem informant properament. La primera d’elles és aquesta nova pàgina web que entra en funcionament a partir d’avui. Durant aquests dies l’anirem retocant i acabant, amb l’afany que esdevingui una pàgina dinàmica amb