Ja hem arribat!!!
Ja hem arribat a Deltebre!!! Hem dinat a Sant Carles de la Rapita i ara ja estem disfrutant a l’ecomuseu. Més tard farem una passejada en vaixell pel riu Ebre. Aquesta nit us penjarem alguna foto!!!
Ja hem arribat!!! Llegeix més »
Ja hem arribat a Deltebre!!! Hem dinat a Sant Carles de la Rapita i ara ja estem disfrutant a l’ecomuseu. Més tard farem una passejada en vaixell pel riu Ebre. Aquesta nit us penjarem alguna foto!!!
Ja hem arribat!!! Llegeix més »
On Fridays we are making a Radio Show to tell you what happened in the world when we were born.
Clicant l’enllaç podreu consultar el Xerriolet del mes de setembre xerriolet-setembre-16
XERRIOLET SETEMBRE 2016 Llegeix més »
During three sessions, we are learning concepts and vocabulary about Our Planet in the Solar System. All 5 Grades listen to songs and watch videos about that and we do related activities. We also have fun in our classes, by playing lots of games. Here there are some we have already done.
Com ja sabeu, aquest curs l’escola vol impulsar, entre d’altres temes, l’aprenentatge de l’anglès. És per aquest motiu que disposem de la col·laboració de la Kristie, la qual ens ajudarà en algunes sessions de llengua anglesa, dels science projects, dels tallers, dels jocs del pati,… L’equip de mestres d’anglès ens reunim setmanalment per planificar i
Mestres d’anglès Llegeix més »
Avui, 30 de setembre, se celebra l’inici del programa d’educació ambiental eduCAR2016. Els agents rurals han iniciat aquest programa fent un acte simultani a tot Catalunya, alliberant a 40 xoriguers provinents del centre de recuperació de cada comarca. Han triat la nostra escola per fer aquest acte i els alumnes de Cicle Superior han escoltat l’explicació i
ALLIBERAMENT D’UN XORIGUER. eduCAR2016 Llegeix més »
Ahir ens va visitar la Kristie, l’auxiliar de llengua anglesa que ens acompanyarà tot el curs. Ara ja coneix el centre i tots els alumnes la van poder saludar. A partir del dilluns dia 3 d’octubre ja ens acompanyarà cada dia. https://goo.gl/photos/hL1yQikC3L9VivPE7
Hola pares, El dimarts 27 de setembre els nens/es de P-5 vam anar a Can Canadell a visitar la família Picapoll ja que ens havien convidat a la festa de la verema. Ens ho vam passar molt bé i el temps ens va acompanyar. Vam poder passejar per la vinya, vam xafar el raïm amb
SORTIDA LA VEREMA A CAN CANADELL. Llegeix més »
Divendres 23 de setembre ens van visitar a l’escola els de l’editorial Bayard, vam tenir una sessió d’animació lectora on ens van explicar un conte i el que podiem trobar a la revista Tiro Liro. Ens ho vam passar bé escoltant les seves històries màgiques!
ANIMACIÓ LECTORA Llegeix més »
Aquest any la temàtica de l’escola anirà entorn del turisme sostenible de manera que el monogràfic portarà per títol “Flama Tours”. Els alumnes de cicle inicial hem triat el continent de l’Àsia i n’hem buscat els llocs més emblemàtics. Un cop els hem seleccionat hem fet una votació per tal de decidir el nom que portarà
Ja tenim nom a la classe!! Llegeix més »