Nom de l'autor: admin

WE MADE A LUNG MODEL!

A Science project els alumnes de quart estem treballant l’aparell respiratori i n’hem estudiat les parts. Aquí teniu el vídeo que vam mirar a classe que us explica l’aparell respiratori: També hem fet un model dels pulmons per poder veure què passa quan inspirem (INHALE) i expirem (EXHALE). Si cliqueu sobre la imatge, podreu veure […]

WE MADE A LUNG MODEL! Llegeix més »

Passejada per l’hort

El dijous 10 de novembre vam fer una bona passejada pels horts de Sant Iscle, ben a prop de l’escola. Allà el pagès, en Fernando, ens va explicar els diferents aliments que vam anar trobant, què havia de fer per conrear l’hort i com cuidava les gallines i els ànecs. Tot i ser a finals d’any,

Passejada per l’hort Llegeix més »

PALAU DE LA MÚSICA

El 21 de novembre els alumnes de 3r hem anat al Palau de la Música de Barcelona, al Concert Cobla 2.0, on músics i públic són còmplices d’una manera d’entendre i viure la música per a la cobla. Ens ha agradat molt tant l’edifici com l’espectacle.

PALAU DE LA MÚSICA Llegeix més »

CROS CIUTAT DE MANRESA

Aquest mati més de 100 alumnes de l’Escola han participat al Cros de Manresa. Ha estat molt divertit, tothom ha arribat a la meta i alguns alumnes han fet podi. Enhorabona a tots!! Per veure totes les imatges, cliqueu sobre la foto. Demà al matí farem una foto a l’Escola, de tots els participants al

CROS CIUTAT DE MANRESA Llegeix més »

HEM FET JUDO A L’ESCOLA

Aquest matí a les hores d’Educació Física hem fet judo a l’escola. Ens ha vingut el Sergi de l’Esport7. Aquesta activitat la fem cada curs i la patrocina l’Ajuntament de Manresa. Aprenem tècniques noves, fem jocs i ens ho passem molt bé! El proper dimecres farem la darrera sessió!   Cliqueu per veure les fotos: 

HEM FET JUDO A L’ESCOLA Llegeix més »

TALLERS!!!

Ja anem pel segon taller!!! El passat divendres vam fer la primera rotació. Durant quatre setmanes estarem fent el nostra segon taller. Així a final de curs els haurem fet tots. Us pengem unes quantes fotos i veureu que ens ho passem MOLT BÉ!!!

TALLERS!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut