HEM FET JUDO
Hola pares: El dilluns passat i aquest ha vingut el Sergi de Esport7 per fer-nos dues sessions de judo a l’Escola. És una activitat que fem cada curs i que la patrocina l’Ajuntament de Manresa. Sempre és molt interessant i ens apropa una mica a aquest esport-art marcial tan complert. ENS HO HEM PASSAT […]




